Hieronder vindt u de antwoorden op de meest gestelde vragen m.b.t.

Prijzen

Alle genoemde prijzen op de website zijn exclusief 21% BTW.

Ja u kunt als bedrijf bij ons exclusief BTW kopen. U dient dan wel over een BTW nummer te beschikken. Op de afrekenpagina vult u uw firmanaam in en kiest u de optie “ja ik wil een factuur”  Vervolgens vult u uw BTW nummer in, nu kunt u betalen exclusief BTW. Wij zijn verplicht om uw BTW nummer verifiëren bij de belastingdienst.

Bestelling en levering

Nadat je een bestelling hebt geplaatst, wordt je d.m.v. onderstaande e-mails op de hoogte gehouden.

  1. a) Ontvangstbewijs van je bestelling.
    b) Indien je voor de betalingsmethode “Directe bankoverschrijving” hebt gekozen dan ontvang je een e-mail zodra wij je betaling hebben ontvangen.
  2. Op het moment dat je order is ingepakt en overgedragen is aan de vervoerder ontvangt je hiervan een e-mail met daarin de track en trace code.
  3. Zodra de zending is ontvangen door de vervoerder dan krijgt je hiervan een e-mail van de vervoerder (in de meeste gevallen is dit PostNL).
  4. Op het moment dat de vervoerder je bestelling gaat bezorgen dan ontvangt je hiervan een e-mail van de vervoerder met daarin de verwacht bezorgdag/tijd.

Iets niet goed gegaan met bestellen, wil je iets wijzigen? Bel meteen (055-3034256) en we kunnen je bestelling nog aanpassen. Is je bestelling al verzonden dan is het helaas niet meer mogelijk.

Alle bestelling boven de € 95,00 (excl. BTW) verzenden wij GRATIS binnen België. Voor bestelling onder de € 95,00 (excl. BTW) rekenen wij een bijdrage in de verzendkosten van € 5,95 (excl. BTW).

Wij streven ernaar je bestelling binnen 1 a 5 werkdagen te verzenden.

Mocht het onverhoopt voorkomen dat het langer gaat duren dan nemen wij altijd contact met je op.

Hebt je de bestelling met SPOED nodig? Neem dan direct contact met ons nadat u bestelt heeft!

Wij verzenden de pakketten met DPD of met PostNL. Op het moment dat je bestelling aangemeld is voor verzending bij de vervoerder ontvang je van ons per mail een Trackingcode en kun je het pakket volgen.

Ruilen en retouren

Retourneren van je bestelling is mogelijk binnen 14 dagen na ontvangst van de zending. Dit is de wettelijke afkoelingsperiode waarin je de aankoop mag passen en bekijken. Voorwaarde is wel dat alle artikelen in de originele (en voor zover mogelijk onbeschadigde) verpakking zitten en verder ongebruikt zijn! De verzendkosten voor het retourneren zijn voor rekening van de klant.

De retourprocedure kunt u op deze pagina vinden: https://www.snickers4u.be/retourneren/

Na aanmelding en ontvangst van je retourzending ontvangt je het totale aankoopbedrag uiterlijk binnen 14 dagen terug via de betaalprovider die je gekozen hebt tijdens het afrekenen.

Betaalmethoden

Op dit moment kun je gebruiken maken van onderstaande betaalmethoden:

  1. Bancontact
  2. Bankoverschrijving (u dient zelf een overschrijving te verzorgen).