Hieronder vindt u de antwoorden op de meest gestelde vragen m.b.t.

Prijzen

Zijn de prijzen op de website inclusief of exclusief BTW?

Alle genoemde prijzen op de website zijn exclusief 21% BTW.

Kan ik als bedrijf exclusief BTW kopen?

Ja u kunt als bedrijf bij ons exclusief BTW kopen. U dient dan wel over een BTW nummer te beschikken. Op de afrekenpagina vult u uw firmanaam in en kiest u de optie “ja ik wil een factuur”  Vervolgens vult u uw BTW nummer in, nu kunt u betalen exclusief BTW. Wij zijn verplicht om uw BTW nummer verifiëren bij de belastingdienst.

Bestelling en levering

Bestelling

Nadat je een bestelling hebt geplaatst, wordt je d.m.v. onderstaande e-mails op de hoogte gehouden.

  1. a) Ontvangstbewijs van je bestelling.
    b) Indien je voor de betalingsmethode “Directe bankoverschrijving” hebt gekozen dan ontvang je een e-mail zodra wij je betaling hebben ontvangen.
  2. Op het moment dat je order is ingepakt en overgedragen is aan de vervoerder ontvangt je hiervan een e-mail met daarin de track en trace code.
  3. Zodra de zending is ontvangen door de vervoerder dan krijgt je hiervan een e-mail van de vervoerder (in de meeste gevallen is dit PostNL).
  4. Op het moment dat de vervoerder je bestelling gaat bezorgen dan ontvangt je hiervan een e-mail van de vervoerder met daarin de verwacht bezorgdag/tijd.
Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?

Iets niet goed gegaan met bestellen, wil je iets wijzigen? Bel meteen (055-3550304) en we kunnen je bestelling nog aanpassen. Is je bestelling al verzonden dan is het helaas niet meer mogelijk.

Wat zijn de verzendkosten?

Alle bestelling boven de € 95,00 (excl. BTW) verzenden wij GRATIS binnen België. Voor bestelling onder de € 95,00 (excl. BTW) rekenen wij een bijdrage in de verzendkosten van € 5,95 (excl. BTW).

Wat is de levertijd van een artikel?

Wij streven erna om je bestelling binnen 4 a 5 werkdagen bij je af te leveren.

Mocht het onverhoopt voorkomen dat het langer gaat duren dan nemen wij altijd contact met je op.

Hebt je de bestelling met SPOED nodig? Neem dan direct contact met ons nadat u bestelt heeft!

Met wie worden de pakketten verzonden?

Wij verzenden de pakketten met DPD of met PostNL. Op het moment dat je bestelling aangemeld is voor verzending bij de vervoerder ontvang je van ons per mail een Trackingcode en kun je het pakket volgen.

Ruilen en retouren

Wat zijn de retourneringsvoorwaarden?

Retourneren van je bestelling is mogelijk binnen 14 dagen na ontvangst van de zending. Dit is de wettelijke afkoelingsperiode waarin je de aankoop mag passen en bekijken. Voorwaarde is wel dat alle artikelen in de originele (en voor zover mogelijk onbeschadigde) verpakking zitten en verder ongebruikt zijn! De verzendkosten voor het retourneren zijn voor rekening van de klant.

Hoe retourneer ik een product?
  1. Stuur een mail naar verkoop@snickers4u.nl met daarin je verzoek om artikelen te ruilen of retour te sturen. Vermeld hierbij je ordernummer en /of factuurnummer, en geef aan welke artikelen je wilt ruilen of retour wilt sturen. (dit bespoedigt het proces)
  2. Vul op de pakbon in welke artikelen je wilt ruilen en waarvoor, of retour wilt sturen en stuur deze pakbon mee met de producten.
  3. Gebruik de stikker onderaan de pakbon (onder de perforatielijn) en plak deze op de doos .
  4. Stuur het pakket retour via een pakketdienst (b.v. PostNL). Bewaar je verzendbewijs goed!
Wanneer ontvang ik mijn aankoopbedrag van de geretourneerder product(en) terug?

Na aanmelding en ontvangst van je retourzending ontvangt je het totale aankoopbedrag uiterlijk binnen 14 dagen terug via de betaalprovider die je gekozen hebt tijdens het afrekenen.

Betaalmethoden

Hoe kan ik betalen?

Op dit moment kun je gebruiken maken van onderstaande betaalmethoden:

  1. Bancontact
  2. Bankoverschrijving (u dient zelf een overschrijving te verzorgen).